​Tuomas Liukkonen Alertumin toimitusjohtajaksi

Tuomas Liukkonen, 36, on nimitetty Alertumin toimitusjohtajaksi 1.11.2018 alkaen. Aikaisemmin Liukkonen on toiminut digitaalisia pysäköintiratkaisuja tarjoavan EasyPark Oy:n Suomen maajohtajana.

”Tuomas tuo Alertumiin monipuolista digitaalisen liiketoiminnan osaamista. Hänen laaja kokemuksensa turvallisuusalalta sekä liiketoiminnan kehittämisestä tukee yhtiömme kasvua ja strategisia tavoitteita. Uskon, että Tuomaksella on erinomaiset valmiudet johtaa Alertumia”, sanoo Alertumin hallituksen puheenjohtaja Sebastian Lönnqvist.

Digitaalisten palveluiden tuottamisen lisäksi Tuomas Liukkosella on mittava kokemus turvallisuusalalta. Aiemmin Liukkonen työskenteli kansainvälisen turvallisuus- ja vartiointialan konsernin G4S:n palveluksessa. Liukkonen toimi G4S:n ja sen edeltäjien työtehtävissä 14 vuoden ajan vastaten muun muassa G4S Suomen suurasiakasmyynnistä sekä yritysturvallisuudesta.

”Alertumin asemoituminen koulutusmarkkinoilla sekä alan tuotekehityksessä tekevät siitä ainutlaatuisen ja myös halutuimman kumppanin. Uusien digitaalisten ratkaisujen myötä osaamisen ja pätevyyden suunnittelu sekä varmistaminen automatisoituvat, jolloin kumppaniyritys voi keskittyä paremmin ydinosaamiseensa. Tavattuani jo Alertumin henkilökuntaa, uskon kuitenkin heidän osaamisensa ja sitoutumisensa olevan edelleen yrityksen tärkein menestystekijä”, Liukkonen toteaa.

Lisätietoja:
Tuomas Liukkonen, toimitusjohtaja, puh. 040 563 0784